TYÖNÄYTTEITÄ
Esimerkkejä tekemistämme asiakasprojekteista
OTAXI
Ota taksi – Tilaa Otaxi
PROJEKTIN TAVOITTEET
Oulun aluetaksi, joka paremmin tunnetaan OTAXI-brändistä, tarvitsi 2019 tekijää monenlaiselle markkinointimateriaalille. Yhteistyöhön lähdettiin aluksi esitteen ja asiakkaille jaettavan taksikortin suunnittelun puitteissa. Myöhemmin yhteistyö on käsittänyt suuren määrän erilaisia projekteja. Otaxille on ollut erittäin tärkeää, että kaikesta viestitään selkeästi ja palvelun laadukkuus tulee hyvin esille.
MILLAISIIN RATKAISUIHIN PÄÄDYTTIIN
Otaxin brändi-ilme keltaisine kattoineen ja tuplaviivoineen oli jo aiemmin tullut tutuksi Oulun talousalueen katukuvassa. Hyvää brändi-ilmettä oli miellyttävää lähteä toteuttamaan uusissa projekteissa. Kaikissa projekteissa on lähdetty ajatuksesta, että mitään, mikä ei ole välttämätöntä, ei esitetä. Viesti pysyy selkeänä ja menee perille. Kuitenkin taksipalveluiden sisältö ja arvomerkitys ovat niin laajoja, että informaatiota kertyy väkisinkin runsaasti. Keskeistä työssä onkin ollut kokonaisuuden hallinta, kaiken aineiston pitäminen visuaalisesti laadukkaana ja yhdenmukaisena. Tätä varten jo varhaisessa vaiheessa laadittiin Brändimanuaali, jossa määriteltiin brändi-ilmeen toteutuksen pelisäännöt.
Hox!
Neotar blogi
Jos strategia- ja markkinointiteemat ovat lähellä sydäntäsi, tutustu blogiimme. BlogiartikkeIeissa pohdimme käsittelemme sekä ajankohtaisia asioita, trendejä että ajattomia näkökulmia aiheesta.